Вівторок, 26.09.2017, 11:09
Адвокат - Нарапович Маргарита
 Адвокат -  Бай Сергей
                 
 Юридические консультации
  Тел.: (044) 223-32-89; (067) 403-43-56; (093) 34-34-732; (096) 380-90-92
     
               
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Хто нас відвідує
Друзі сайту
 Юрист  ДОКТОР РОСТИСЛАВ ЦИБУХ  Электролаборатория  ИТАЛЬЯНСКАЯ МЕБЕЛЬ
СТИЛЬ
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6900
Форум
  • Как правильно уволить работника (1)
  • РЕЄСТРАЦІЯ СУБ’ЄКТІВ
    ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
     
            Процес заснування будь-якого бізнесу незалежно від об’ємів капіталовкладення та галузевої належності розпочинається з реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності.
            Важливими аспектами, що в майбутньому будуть значною мірою впливати на отримання відповідних результатів є:
    • вибір найбільш прийнятної організаційно-правової форми підприємства;
    • вибір системи оподаткування;
    • розроблення установчих документів, які б максимально відповідали інтересам засновника і одночасно не суперечили чинному в Україні законодавству;
    • юридично грамотне проведення державної реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності.
            Ми надаємо послуги з реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців як «під ключ», так і на окремих стадіях процесу реєстрації.
            Багаторічний досвід та глибокі знання діючого законодавства дозволяють нам високоякісно та в короткі терміни здійснити реєстрацію підприємства будь-якої організаційно-правової форми, що передбачена чинним в Україні законодавством.
            Нижче наведено інформацію щодо надання послуг з реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності організаційно правові форми яких користуються найбільшим попитом:
     
    РЕЄСТРАЦІЯ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ 

            Послуги з реєстрації фізичної особи-підприємця (ФОП) включають в себе:
    • надання загальної консультації щодо правового статусу ФОП, вибору системи оподаткування та видів економічної діяльності згідно КВЕД;
    • підготовка та подача державному реєстратору документів необхідних для проведення державної реєстрації;
    • отримання свідоцтва про державну реєстрацію;
    • отримання довідки органу статистики про включення ФОП до ЄДРПОУ;
    • реєстрація ФОП в ДПІ та отримання відповідної довідки за формою 4-ОПП;
    • реєстрація ФОП в органах пенсійного фонду України;
    • реєстрація ФОП в центрі зайнятості, фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та фонді соціального страхування від тимчасової втрати працездатності (за умови наявності найманих працівників);
    • подача документів на реєстрацію ФОП платником Єдиного податку, або платником ПДВ (за вибором замовника);
    • виготовлення печатки (за бажанням замовника);
    • відкриття поточного рахунку в банку (за бажанням замовника).
           Вартість послуги: 800 грн.
           Строк виконання: 5-7 робочих днів (починаючи з моменту надання всіх необхідних документів та інформації)
     
    РЕЄСТРАЦІЯ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
            
            Послуги з реєстрації приватного підприємства (ПП) включають в себе:
    • надання загальної консультації щодо правового статусу ПП, вибору системи оподаткування та видів економічної діяльності згідно КВЕД;
    • резервування найменування;
    • складання статуту приватного підприємства та інших документів необхідних для проведення реєстрації (рішення власника ПП, при необхідності акт оцінки та прийому передачі майна);
    • відкриття тимчасового банківського рахунку для формування статутного капіталу (у випадку, якщо статутний капітал формується грошовими коштами);
    • підготовка та подача державному реєстратору пакету документів необхідних для проведення державної реєстрації приватного підприємства;
    • отримання свідоцтва про державну реєстрацію;
    • отримання довідки органу статистики про включення юридичної особи до ЄДРПОУ;
    • реєстрація юридичної особи в державній податковій інспекції та отримання відповідної довідки за формою 4-ОПП;
    • реєстрація юридичної особи в органах пенсійного фонду України;
    • реєстрація юридичної особи в центрі зайнятості, фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та фонді соціального страхування від тимчасової втрати працездатності;
    • подача документів на реєстрацію юридичної особи платником Єдиного податку, або платником ПДВ (за вибором замовника);
    • виготовлення печатки;
    • відкриття поточного банківського рахунку.
            Вартість послуги:1600 грн.
            Строк виконання: 7-10 робочих днів (починаючи з моменту надання всіх необхідних документів та інформації)
     
    РЕЄСТРАЦІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
            
            Послуги з реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) включають в себе:
    • надання загальної консультації щодо правового статусу ТОВ, вибору системи оподаткування та видів економічної діяльності згідно КВЕД;
    • резервування найменування;
    • складання статуту ТОВ та інших документів необхідних для проведення реєстрації (рішення загальних зборів товариства, при необхідності акт оцінки та прийому передачі майна);
    • відкриття тимчасового банківського рахунку для формування статутного капіталу (у випадку, якщо статутний капітал формується грошовими коштами);
    • підготовка та подача державному реєстратору пакету документів необхідних для проведення державної реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю;
    • отримання свідоцтва про державну реєстрацію;
    • отримання довідки органу статистики про включення юридичної особи до ЄДРПОУ;
      реєстрація юридичної особи в державній податковій інспекції та отримання відповідної довідки за формою 4-ОПП;
    • реєстрація юридичної особи в органах пенсійного фонду України;
    • реєстрація юридичної особи в центрі зайнятості, фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та фонді соціального страхування від тимчасової втрати працездатності;
    • подача документів на реєстрацію юридичної особи платником єдиного податку, або платником ПДВ (за вибором замовника);
    • виготовлення печатки;
    • відкриття поточного банківського рахунку.
            Вартість послуги: 1700 грн.
            Строк виконання: 7-10 робочих днів (починаючи з моменту надання всіх необхідних документів та інформації)
     
    РЕЄСТРАЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА
            
            Послуги з реєстрації акціонерного товариства включають в себе: надання загальної консультації щодо правового статусу акціонерних товариств, вибору системи оподаткування та видів економічної діяльності згідно КВЕД;
    • резервування найменування;
    • підготовка засновницьких документів;
    • підготовка та подача державному реєстратору пакету документів необхідних для проведення державної реєстрації юридичної особи;
    • отримання свідоцтва про державну реєстрацію;
    • отримання довідки органу статистики про включення юридичної особи до ЄДРПОУ;
    • реєстрація юридичної особи в державній податковій інспекції та отримання відповідної довідки за формою 4-ОПП;
    • реєстрація юридичної особи в органах пенсійного фонду України;
    • реєстрація юридичної особи в центрі зайнятості, фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та фонді соціального страхування від тимчасової втрати працездатності;
    • подача документів на реєстрацію юридичної особи платником єдиного податку, або платником ПДВ (за вибором замовника);
    • виготовлення печатки;
    • проведення підписки на акції, реєстрація випуску акцій;
    • відкриття поточного банківського рахунку.
            Вартість послуги: 8000 грн.
            Строк виконання: 70 робочих днів (починаючи з моменту надання всіх необхідних документів та інформації)
     
             Крім цього ми надаємо широкий спектр послуг з перереєстрації (реєстрація змін відомостей про суб’єкт підприємницької діяльності, що містяться в ЄДРПОУ, реєстрація змін до установчих документів), зокрема пропонуємо наступні послуги:
    • реєстрація змін видів діяльності юридичних осіб та ФОП;
    • реєстрація зміни керівника підприємства;
    • реєстрація змін складу учасників підприємства;
    • реєстрація змін статутного капіталу підприємства;
    • реєстрація зміни найменування підприємства;
    • реєстрація зміни прізвища ФОП;
    • реєстрація зміни місцезнаходження підприємства;
    • реєстрація зміни місця проживання ФОП;
    • реєстрація інших змін не заборонених законодавством України.        
            Для замовлення послуг викладених в даному розділі звертайтесь за телефоном: (044) 587-83-80; попередня консультація по телефону безкоштовна.
            Ми допоможемо Вам здійснити свій перший вірний крок на шляху до успіху!
    Поділись
    Пошук
    Календар
    «  Вересень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930
    СМС
    отправка смс
    Отправить SMS бесплатно
    Мінічат
    500
    СМОТРИТЕ НАС на ТВ
    Комментарии
    Адвокат - Нарапович Маргарита © 2017 раскрутить сайт
    Работа в интернете
    Сколько дней блогу  Яндекс.Метрика Сверху слева - ТИЦ и ПР, справа - рейтинг, снизу - количество уникальных посетителей (слева - среднесуточное, справа - за сегодня) продвижение самостоятельно раскрутка сайта